rezerwuj online

FAQ

Skontaktuj się z nami

21 gru 2024
22 gru 2024
Zapisz się do newslettera i otrzymaj dodatkowy rabat
  1. Strona główna
  2. Kontakt
  3. FAQ

Informacje praktyczne

Dowiedz się więcej

Planując wyjazd lub wakacje każdy chce mieć pewność, że wyjazd pozbawiony będzie jakichkolwiek negatywnych niespodzianek. Dlatego warto dowiedzieć się jak najwięcej o miejscu, do którego się udajemy.

Poniżej zebraliśmy te pytania, które zadawane są najczęściej przed przyjazdem. Aby zobaczyć odpowiedź, wystarczy kliknąć na pytanie.

Najczęściej zadawane pytania

Co dokładnie znajduje się w cenie noclegu?

Zakres usług mieszczących się w cenie zależy od rodzaju pobytu. W naszej ofercie znaleźć można bowiem wczasy, noclegi, pakiety rekreacyjne, pobyty z zabiegami i innymi usługami. W cenie pobytu zawarte są następujące elementy:

  • Nocleg w wybranym pokoju, domku lub apartamencie
  • Wstęp na kryty basen z podgrzewaną morską wodą- dla niektórych pobytów*
  • Wstęp do kompleksu SPA – dla niektórych pobytów*
  • Korzystanie z innych atrakcji ośrodka, takich jak: plac zabaw dla dzieci, boisko do siatkówki, stół do ping-ponga.


* Dokładny zakres usług objętych ceną zawarty jest w ofercie, z której Państwo chcą skorzystać. Dla niektórych rodzajów pobytu (np. sam nocleg lub wynajęcie domku) dostęp do basenu i Spa może być limitowany lub całkowicie płatny (w przypadku specjalnych cen promocyjnych).

Jakie jest standardowe wyposażenie pokoju?

W naszych pokojach standardowo znajdują się:

  • łóżka (gruby materac o wymiarach 90×190 cm)
  • szafa ubraniowa
  • biurko
  • szafka nocna
  • krzesło
  • lampka nocna
  • lustro
  • ręczniki
  • istnieje możliwość nieodpłatnego wypożyczenia przez gościa odbiornika TV do pokoju

Pokoje o podwyższonym standardzie (typu Komfort) wyróżniają się przede wszystkim większą powierzchnią i posiadają dodatkowe wyposażenie:

  • Czajnik elektryczny, filiżanki
  • Suszarka do włosów
  • Stolik + foteliki
  • Dodatkowe półki i lampy

Czajnik elektryczny, lodówka, kuchenka mikrofalowa – dostępne są w aneksie kuchennym – dostępnym wszystkich gości na II piętrze budynku głównego ośrodka. Wszystkie pokoje wyposażone są we własne łazienki – z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka, WC).

O czym warto pamiętać przyjeżdżając do domku?

Pragniemy zauważyć, że pobyty w domkach wakacyjnych (domki holenderskie) są ofertą ekonomiczną, charakteryzującą się bardzo przystępnymi cenami. Dlatego też prosimy, aby pamiętali Państwo o najważniejszych kwestiach:

  • wyposażenie domków NIE obejmuje RĘCZNIKÓW – prosimy o zabranie własnych, nie prowadzimy wypożyczeń.
  • w domu znajdują się 4 miejsca do spania i 4 komplety pościeli – jeśli przyjeżdżają Państwo w większym składzie – prosimy o zabranie własnych śpiworów i powłoczek.
  • cena wynajęcia domku ZAWIERA dostęp do basenów i kompleksu SPA w godzianach otwarcia basenów
  • w związku z tym, że płatność za wodę i energię elektryczną pobierana jest wg wskazań liczników, prosimy o rozsądne korzystanie z mediów, aby niepotrzebnie nie zwiększali sobie Państwo kosztów pobytu.

W zamian otrzymują Państwo doskonałą lokalizację, obsługę i bezpieczeństwo w bardzo atrakcyjnych cenach.

Przyjeżdżam kolejny raz. Czy mogę uzyskać rabat w opłacie za pobyt?

W EDEN Resort&Spa na chwilę obecną nie ma systemu lojalnościowego dla stałych Gości, który uprawniałby do rabatów w opłatach za pobyt. Możemy Państwu natomiast zaproponować rabaty za: dłuższe pobyty (minimum 14 noclegów) oraz rabat za wczesną wpłatę (pobyt opłacony w całości na minimum 60 dni przed przyjazdem). Więcej o tej promocji…

Chcielibyśmy także zauważyć, że większość ofert pakietowych jest również tak skonstruowanych, że zawierają w sobie wiele atrakcyjnych rabatów: dotyczących ceny samego pobytu lub zawartych w nich usług dodatkowych.

Zachęcamy także do dokonywania rezerwacji poprzez panel rezerwacyjny na naszej stronie, gdzie większość ofert objęta jest również dodatkowym rabatem.

Jednocześnie uprzejmie Państwa informujemy, że personel ośrodka nie jest upoważniony do udzielania żadnych dodatkowych rabatów poza wskazanymi. Dziękujemy za zrozumienie.

Szlafroki

W EDEN Resort&Spa mogą Państwo wypożyczyć nasz firmowy, bawełniany szlafrok. Cena wypożyczenia wynosi 25 zł – niezależnie od długości pobytu.

Dla Gości korzystających z niektórych ofert pakietowych – szlafroki udostępniamy BEZPŁATNIE! Szczegóły w opisach ofert.

Czy w pokojach znajduje się sprzęt plażowy?

Pokoje, apartamenty ani domki nie są wyposażone w sprzęty plażowe. Ośrodek nie dysponuje również własną wypożyczalnią. W okresie wakacyjnym w pobliżu ośrodka znajduje się wiele punktów sprzedaży oferujących parawany, leżaki, itp. Można również skorzystać z usług wypożyczalni przy plaży.

Dostęp do Internetu

Umożliwiamy Państwu korzystanie z sieci Internetowej na następujących zasadach:

  • bezprzewodowo (WiFi) – na terenie całej części hotelowej oraz ogranioczny dostęp na całym terenie ośrodka 

Dostęp do sieci internetowej jest bezpłatny. Informujemy także, że jakość łącza internetowego jest ograniczona przez parametry techniczne, które zapewnia dostawca Internetu, dlatego też nie mamy wpływu na przejściowe problemy z dostępem do sieci. Informację na temat warunków korzystania z Internetu uzyskają Państwo w naszej recepcji. 

Jak dojechać do ośrodka?

Czy ośrodek oferuje zniżki dla dzieci?

Oferujemy promocyjne ceny za pobyty dzieci do 12 roku życia!
Zasady pobytu dzieci w pokojach:

  • Dzieci 0-3 lat BEZPŁATNIE – z miejscem do spania na łóżku opiekunów, bez osobnej pościeli i bez wyżywienia;
  • Dzieci 3-12 lat – w zależności od zakresu wyżywienia oraz rodzaju zakwaterowania – cena podstawowa z 1 lub 3 posiłkami w zależności od terminu pobytu (1/2 porcji) to 100-110 zł/1 doba*
  • Dzieci i młodzież pow. 12 roku życia obowiązują pełne, podstawowe ceny pobytu.

* obowiązują dodatkowe zniżki dla zakwaterowania na dostawce oraz inne opcje wyżywienia.

W apartamentach i domkach obowiązują inne ceny oraz inny zakres posiłków. Szczegóły w cennikach.

Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15.00, a kończy o godz. 10.00.

W jakich godzinach serwowane jest śniadanie?

Zazwyczaj śniadanie serwowane jest w godz. 8.00-10.00.
W niektórych terminach godziny te mogą ulec niewielkim zmianom.

Jaki rodzaj płatności jest akceptowany?

Za pobyt mogą Państwo zapłacić na kilka sposobów:

  • Przelewem na konto: 81 1090 1711 0000 0001 0801 1515 (konto w PLN)
  • Gotówką
  • Kartami płatniczymi i kredytowymi: Visa, MasterCard, Maestro
  • Poprzez serwis płatniczy DOTPAY – również kartami kredytowymi z kraju i z zagranicy
  • Poprzez serwis płatniczy PayPal – również kartami kredytowymi z kraju i z zagranicy

Uwaga: Płatności za zabiegi przyjmujemy wyłącznie gotówką – na miejscu.

Zwierzęta w ośrodku

Każdorazowy przyjazd ze zwierzęciem wymaga uprzedniego uzgodnienia z recepcją. Przyjmujemy wyłącznie małe, niehałaśliwe i nieagresywne zwierzęta, z ważną książeczką szczepień.

W pokojach w ośrodku pobyt jest możliwy wyłącznie w pokojach na parterze. Obowiązuje opłata i kaucja.
•    50 zł/1 doba (w pokoju w ośrodku)
•    30 zł/1 doba (w domku lub apartamencie).

Przypominamy, że decydując się na przyjazd ze zwierzęciem, są Państwo w pełni odpowiedzialni za jego zachowanie oraz ewentualne szkody.

Czy na terenie ośrodka można palić?

W trosce o komfort i zdrowie naszych Gości, na terenie całego ośrodka, we wszystkich pomieszczeniach, pokojach, domkach i apartamentach, również na balkonach i tarasach obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Jedynym miejscem, w którym można palić jest wyznaczone stanowisko przy głównym tarasie.

Bezpieczeństwo w hotelu

Dysponujemy magazynem na przywieziony przez Państwa sprzęt sportowy, rowery itp. Inne rzeczy wartościowe prosimy przekazać do depozytu w recepcji hotelowej.

Jednocześnie informujemy, że do depozytu recepcyjnego nie przyjmujemy pieniędzy, kart kredytowych oraz przedmiotów zbyt dużych lub o zbyt wysokiej wartości.

Ochrona zdrowia w Mielnie

W Mielnie znajduje się przychodnia lekarska, która przyjmuje wszystkich pacjentów od poniedziałku do piątku. Przy przychodni jest też apteka, która w sezonie pracuje codziennie do późnych godzin wieczornych.

Karetka i lekarz

W pobliżu ośrodka Eden znajduje się punkt medyczny, w którym można kupić leki i zrealizować recepty. Na czas sezonu w Mielnie dyżuruje karetka pogotowia z zespołem lekarskim na wypadek nagłych przypadków. Możliwe jest zamówienie prywatnej odpłatnej wizyty lekarskiej (lekarz internista).

Dla małych dzieci recepcja ośrodka dysponuje dodatkowo kilkoma kontaktami lekarzy pediatrów, którzy odpłatnie przyjeżdżają do ośrodka na konsultacje. W pobliskim Koszalinie znajduje się szpital z oddziałem ratunkowym, przychodnie specjalistyczne i liczne apteki.

Udzielamy informacji

Każdorazowo i o każdej porze mogą się Państwo zwrócić do recepcji ośrodka, gdzie otrzymają Państwo możliwie fachową pomoc – wezwanie lekarza, pogotowia, podstawowe leki i środki opatrunkowe. Należy pamiętać o zabraniu dowodów ubezpieczenia aby uniknąć problemów z przyjęciem do placówek służby zdrowia.

Miło nam też poinformować Państwa, że nasz personel – prawie w całości – jest przeszkolony w zakresie profesjonalnego udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.

newsletter

Zapisz się do naszego newslettera!
Otrzymuj żniżki i informacje z naszego hotelu.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez EdenSpa.pl. Spółka z o.o., ul. Morska 20A, 76-032, Mielno , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane